February 14, 2015

Cutia de scrisori nu e numai pentru facturi :))

Dragii mei,
Cutia de scrisori si-a cam pierdut rostul in ziua de azi, deoarece sunt foarte putini care mai primesc cu adevarat scrisori :) Insa nu si cutia mea :)
Priviti, mai intai, ce felicitare frumoasa am primit si mai apoi va explic despre ce este vorba, ca doar nu ma laudam asa, degeaba...

Nu-i asa ca e draguta? Si sa nu uitam de cocor... el a adus-o in siguranta :))
Despre ce este vorba:

In decembrie s-a organizat pe Provocari verzi cea de-a cincea editie a felicitarilor calatoareFelicitari calatoare V - Iarna. Asadar, eu am primit de la Rux aceasta felicitare minunat de frumoasa :) 

Daca vreti sa aflati mai multe despre aceste actiuni si vi se pare interesanta ideea. va anunt ca in acest moment, pe Provocari Verzi este in desfasurare editia a sasea: Felicitari Calatoare VI "Martisor" :) unde sunteti asteptati sa va inscrieti.

Multumesc pentru surpriza si sper sa nu ma las prea mult asteptata cu surpriza mea :)

3 comments:

  1. Sa stii ca datorita cocorului a ajuns cu bine :D!!
    Am avut insa ceva emotii, trebuie sa recunosc.
    Imbratisari cu drag :****!!!
    rux

    ReplyDelete
  2. Ai perfecta dreptate, mai nou ar trebui sa ii schimbam denumirea in cutie pentru facturi si promotionale :))! Sa ii redam stralucirea de alta data. Hehehehehe!
    Ma bucur mult ca a ajuns cu bine!! ii multumim cocorului pe aceasta cale :)).
    Am avut ceva emotii sa stii !!

    Nu stiu acum daca a ajuns si primul meu comentariu, pentru ca mi s-a inchis brusc pagina :)).
    Pupici
    rux

    ReplyDelete
  3. Comentariile au ajuns, dupa cum se vede mai sus :)) Actiunile voastre cu schimbul de scrisori mie mi-au redat pofta de a scrie scrisori... asta iti da un sentiment aparte :) Bafta in continuare cu toate proiectele!

    ReplyDelete