June 25, 2013

Ziua Universala a Iei - 24 iunie 2013

Ziua Universala a Iei - 24  iunie 2013
Chiar dacă în aparență nu are legătură cu activitatea handmade pe care o prezint pe acest blog, am să amintesc data de 24 iunie ca una foarte importantă pentru trezirea sensibilității față de tradiția românească - este Ziua Universala a Iei.
Din imaginile postate pe diferite rețele de socializare am observat că lucrurile în acest sens sunt pe drumul cel bun: în țară și peste hotare au avut loc diferite evenimente cu această temă. Sau, dacă nu, măcar iile au fost îmbrăcate chiar și pentru o simplă plibare în parc.
Sunt mândră că sunt româncă și că am posibilitatea să port o ie moldovenească primită de la mamaia, cu toate că eu sunt bănățeancă, ie care cine știe câți ani o avea...




https://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/photo.php?fbid=139034069629524&set=a.102918353241096.1073741825.100005687944840&type=1&theater&notif_t=like

7 comments:

  1. Mândră fată bănăţană...cu ie moldovenească. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lasă că-mi iau eu șiupagu dă bănățană dă la muma :)

      Delete
    2. Aşa să faci. :)

      Delete
  2. Mariana, tare bine îţi şade!
    Îmbrăţişări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mariana! Sa stii ca are ceva cartea ce mi-ai daruit-o, nu stiu ce, dar e foarte captivanta; e genul de carte ce nu iti vine sa o lasi din mana :)

      Delete
  3. Ce frumoasa esti si ce ie frumoasa porti! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca este ia cea care da farmec pozei :) Multumesc!

      Delete